Morgonpromenad

Vi har börjar ta en långpromenad på morgonen istället för kvällen, både jag och Doris verkar må bättre av att komma igång på morgonen. Doris har alltid varit kräsen/svår med maten och på detta sättet blir hon hungrig och äter upp morgonmaten direkt istället för att ha kvar maten hela dagen. Igår fick vi sällskap av mattes kusin plus tjej aka mattes bästis, ja det blev lite krångligt det där med vad man ska kalla dem. Erik är min kusin och Julia är min kompis som nu är tillsammans med min kusin. Ja ni fattar! :-) idag fick vi sällskap av Julia, så mycket roligare att promenera tillsammans med någon!

Ph1: Det är svalt och gott att ligga i hallen:-)
Ph2: Sandra aka matte i promenadoutfit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SATERNUS SWEET ISABELLE

Sandra heter jag och är 22 år. Jag bor på landet i ett litet rött hus med min sambo Simon, 22 år. Februari 2012 flyttade ett litet yrväder hem till oss. En fralla vid namn saternus sweet isabelle! Vi tyckte namnet var lite långt och bestämde oss för att döpa henne till Doris (efter Doris i jönssonligan). Här skriver jag ner hur vår vardag ser ut med vår första hund, jobb, hus och allt annat!

RSS 2.0