1 januari 2014



 
Nyårsafton spenderades hos svärmor med trerätters. Husses bror är grym på matlagning vilket resulterade i matkoma, bigtime! Barn och hundar var med och en hel del "med andra ord" och "charader" spelades! På tolvslaget stod vi på deras balkong och blickade ut över sjön när himlen fylldes av raketer. ( vi turades om att vara inne med vivvarna såklart) kvällen avrundades vid två och då traskade vi hemåt. En helt perfekt nyår enligt mig! Nu, första dagen på året, har vi haft eb riktig sovmorgon. Nu ska vi ut på årets första promenad och sedan får vi se vad denna dagen har att erbjuda! Gott nytt år alla! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SATERNUS SWEET ISABELLE

Sandra heter jag och är 22 år. Jag bor på landet i ett litet rött hus med min sambo Simon, 22 år. Februari 2012 flyttade ett litet yrväder hem till oss. En fralla vid namn saternus sweet isabelle! Vi tyckte namnet var lite långt och bestämde oss för att döpa henne till Doris (efter Doris i jönssonligan). Här skriver jag ner hur vår vardag ser ut med vår första hund, jobb, hus och allt annat!

RSS 2.0