soffmys

Fredag och jag är ledig hela dagen och imorgon! Dagen spenderas i soffan med en tröt fralla på magen ❤️ förra helgen hade vi husses lillebror och lillasyster här. Doris hade jättekul och sov mellan dom båda nätterna :) det var nsätan som om hon ville "skydda" dom! Denna helgen ska vi inte göra mycket, fixa klart i vår walk-in-closet och Simon ska bygga en slags bokhylla där vi ska ha ved så vi slipper gå ut i skulet för att hämta varje gång! Nu ska vi ut på en promenad innan det är dags för lunch. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SATERNUS SWEET ISABELLE

Sandra heter jag och är 22 år. Jag bor på landet i ett litet rött hus med min sambo Simon, 22 år. Februari 2012 flyttade ett litet yrväder hem till oss. En fralla vid namn saternus sweet isabelle! Vi tyckte namnet var lite långt och bestämde oss för att döpa henne till Doris (efter Doris i jönssonligan). Här skriver jag ner hur vår vardag ser ut med vår första hund, jobb, hus och allt annat!

RSS 2.0