Dålig uppdatering








Har nästan glömt att jag har en blogg, ska försöka bättra mig, hehe. Vad har hänt i våra liv det senaste då? 
1. Ingen snö än vilket vi är sura över. Vi vill ha minusgrader, snö, is på sjön och massa sol! 
2. Nu är det över ett år sedan Doris opererades för sista gången och vi är så himla glada att hon fortfarande är frisk och kry! 
3. Vi har julpyntat här hemma för att få lite julfeeling i alla fall (trots höstvädret ute) Doris är ju trots allt en julhund, född på annandagen och allt :-)
4. Matte och husse firade 10 år tillsammans den 28 nov, det firades på hotell i Göteborg denna helgen som varit ❤️ 
5. Matte (jag) kom in på Polishögskolan i Stockholm med start januari 2015 och är så glad! Jag kommer flytta upp först och sen kommer "familjen" efter :-)  

Och såklart en massa mysiga middagar med fina vänner! Det är nog det som hänt hos oss 🎄🎅


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SATERNUS SWEET ISABELLE

Sandra heter jag och är 22 år. Jag bor på landet i ett litet rött hus med min sambo Simon, 22 år. Februari 2012 flyttade ett litet yrväder hem till oss. En fralla vid namn saternus sweet isabelle! Vi tyckte namnet var lite långt och bestämde oss för att döpa henne till Doris (efter Doris i jönssonligan). Här skriver jag ner hur vår vardag ser ut med vår första hund, jobb, hus och allt annat!

RSS 2.0