2 veckor kvar!

Klart denna fina donnan kommer knipa en rosett!? Jag menar titta bara på henne, så söt så mitt mattehjärta smälter! 
Provade hagen som Doris och Jollie ska vara i, den blir nog bra! 
Avslutningsvis en bild på mig och min tjej, som följer med mig vart jag än är! ❤️



Nu är det två veckor kvar till Doris första utställning. Vi tränar en kvart om dagen ungefär på att gå fint bredvid mig i en ring och sedan stå fint. Däremot har jag inte gjort det utan godis än.. Vet inte alls hur det ska gå! Sen tränar vi på att titta på tänderna, Doris vill gärna börja leka då så det är lite trixigt ;-) allt är inhandlat i alla fall, så som koppel, "hage" som hundarna ska vara i när vi inte tävlar, godis (blodpudding) och pin till Nummerlappen. Hörs det att jag är taggad eller? Ska bli så himla kul! Vänersborg here we come! :-) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SATERNUS SWEET ISABELLE

Sandra heter jag och är 22 år. Jag bor på landet i ett litet rött hus med min sambo Simon, 22 år. Februari 2012 flyttade ett litet yrväder hem till oss. En fralla vid namn saternus sweet isabelle! Vi tyckte namnet var lite långt och bestämde oss för att döpa henne till Doris (efter Doris i jönssonligan). Här skriver jag ner hur vår vardag ser ut med vår första hund, jobb, hus och allt annat!

RSS 2.0