Hushäng och födelsedagar

Jag kan börja med att skriva att familjen Vister/Green ska flytta till hus den 1 september! Det blev klart i måndags och jag är redan klar med inredningen och inköpslistan i huvudet :-). Vi ska alltså hyra ett hus här i staden vi bor i, det ligger nära centrum men ändå lite "lantligt" ett rött trähus med tre sovrum, vardagsrum och matsalsrum. Kommer bli grymt! En stor trädgård som vi kommer sätta upp staket runt så Doris kan springa in och ut som hon vill och en stor altan där med kvällssol, gissar att vi kommer spendera många timmar där:-) på dagarna när jag är ledig har jag numera Zelda här hemma ( husses pappas hund) det är verkligen toppen! Så mysigt med två hundar :-)

Just nu väntar jag på att husse ska bli klar med vad han nu gör för att sedan åka och handla god mat! Idag fyller nämligen husse 21 år, så nu är vi lika gamla igen! ;-) (då jag fyller 11 april )

Matchar skor med Bajspåsar när jag är ute på pw med hundarna, so fashion eller hur??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SATERNUS SWEET ISABELLE

Sandra heter jag och är 22 år. Jag bor på landet i ett litet rött hus med min sambo Simon, 22 år. Februari 2012 flyttade ett litet yrväder hem till oss. En fralla vid namn saternus sweet isabelle! Vi tyckte namnet var lite långt och bestämde oss för att döpa henne till Doris (efter Doris i jönssonligan). Här skriver jag ner hur vår vardag ser ut med vår första hund, jobb, hus och allt annat!

RSS 2.0