Doris på äventyr

I helgen åkte jag och husse till Danmark med hans pappa med familj och bror med familj. Då inte Doris kunde följa med så fick hon ha en sleepover-weekend med sin mänskliga bästis Martin. Jag vet inte om jag nämnt Martin här på bloggen tidigare men för er som inte vet är han husses bästa kompis och skulle kunna säga att han är min manliga bästis, han är som en bror för mig så att låta han passa vår guldklimp var självklart. Doris älskar Martin och Martin älskar Doris. Det hade gått superbra och Doris hade varit både ledig och rumsren även där! Hon kan ha svårt att vara rumsren hos andra, vilket vi jobbar med. Igår hämtade vi hem henne och Gud så glad hon blev! Så roligt att se att hon verkligen känner igen oss och den lilla svansen går nästan av så mycket den viftar:-)


Nöjd tjej som vaknade upp i sin(vår) egen säng imorse



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SATERNUS SWEET ISABELLE

Sandra heter jag och är 22 år. Jag bor på landet i ett litet rött hus med min sambo Simon, 22 år. Februari 2012 flyttade ett litet yrväder hem till oss. En fralla vid namn saternus sweet isabelle! Vi tyckte namnet var lite långt och bestämde oss för att döpa henne till Doris (efter Doris i jönssonligan). Här skriver jag ner hur vår vardag ser ut med vår första hund, jobb, hus och allt annat!

RSS 2.0